Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Spartanen, vereniging verenigd. Nieuwe sporthal bij Spartanen!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

,
Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Jeroen D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Jeroen D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Burgemeester en Wethouders, gemeenteraad gemeente Medemblik.
Zoals allicht bekend heeft Wognum een groot tekort aan zaalsportruimte. Hierdoor moeten ook vele teams van Spartanen voor zowel trainingen als wedstrijden uitwijken naar sporthallen in andere gemeenten (Hoorn, Opmeer etc) om toch te kunnen sporten.

Al geruime tijd zijn wij met de gemeente in gesprek over een nieuwe sporthal. Inmiddels lijken er twee reële opties boven te komen drijven. Een nieuwe sporthal bij De Bloesem, of een nieuwe sporthal bij Spartanen .

Onze prachtige vereniging bestaat natuurlijk uit twee sporten, handbal en voetbal . En wij vinden het van groot belang voor Spartanen om deze twee sporten niet alleen in naam binnen één vereniging te hebben, maar dat we ook echt verenigd zijn. Dat we samen optrekken, dat we samen leuke dingen doen, dat we elkaar weten te vinden in de kantine, dat we elkaar enthousiast maken voor de bijzondere prestaties binnen de vereniging, dat we trots kunnen zijn op elkaar. De vereniging verenigd!

Vanuit Spartanen maken we ons dan ook hard om de nieuwe sporthal bij het Spartanen terrein gerealiseerd te krijgen, zodat we niet fysiek uit elkaar getrokken zijn en zodat we zomer en winter met de hele vereniging bij elkaar kunnen sporten. Overigens zullen ook andere Wognumse sportverenigingen deze sporthal samen met ons gaan gebruiken.

Hoe mooi zou het zijn om in de kern van Wognum een mooie nieuwe faciliteit met clubgevoel neer te kunnen zetten voor heel Wognum ?!

Maar hier kunnen we je hulp dus goed bij gebruiken! Graag willen wij de burgemeester, wethouders en de gemeenteraad er van overtuigen om te kiezen voor deze optie. Graag roepen wij je dan ook op om deze online petitie in te vullen, en je steun uit te spreken voor de hal bij Spartanen en daarmee onze vereniging verenigd te houden!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.